Съдиите признават, че неправилно отсъдена ритната топка на Пейсърс в края на загубата от Никс
НЮ ЙОРК (AP) — Реферите споделиха, че погрешно са отсъдили нарушаване на късна ритната топка в понеделник вечер против Индиана Пейсърс, които по предписание не можеха да оспорят игра.
Пейсърс и Ню Йорк Никс бяха изравнени на 115 с 52 оставащи секунди, когато изглеждаше, че Арън Несмит мазета пас, който Джалън Брънсън се опитваше да хвърли на Донте ДиВинченцо. Пейсърс можеха да дойдат с топката за кражба, само че реферът Шон Райт сподели, че Несмит я удари с крайник, позволявайки на Никс да запазят притежанието.
Ню Йорк поведе за положително 12 секунди по-късно, когато Ди Винченцо вкара тройка и завоюва със 121-117 в мач 1 от полуфиналите на Източната конференция.
След мача шефът на екипа Зак Зарба сподели, че позвъняването е погрешно.
„ На пода, който смятахме, че ще бъде нарушаване на ритната топка “, сподели Зарба. „ Прегледът след мача сподели, че е блъснал ръката на бранителя, което би било законно. “
Зарба добави, че Пейсърс не са могли да оспорят позвъняването, като сподели, че те могат да се употребяват единствено за фалове, позвънявания за вратар и позвънявания отвън границите.
Пейсърс считат, че следващо позвъняване е срещу тях, когато Майлс Търнър беше отсъден за фаул в офанзива при избор, който прати Ди Винченцо на корта 12 секунди преди игра. Индиана провокира това, като позвъняването беше доказано при обзор.
„ Според моя опит в тази лига мисля, че е най-добре, когато оставите играчите да решат изхода от играта “, сподели Търнър. „ Мисля, че е тъпо, че се случи... нарекох го противозаконен екран. Това са плейофите. Мисля, че DiVincenzo се оправи добре с продажбата му. В по-голямата си част не можете да оставите играта да се взема решение от съдиите. Трябва да поемем и отговорност. Знаем, че в края на деня не можем да стигнем до тази позиция. “
Пейсърс завоюваха другото си предизвикателство, като получиха фаул против Тайрийз Халибъртън, който беше анулиран и мачът беше еднакъв на 113-всички при оставащо 1:51.
„ Мисля, че двете спорни заплащания, трябваше да използваме нашето предизвикателство при едно заплащане (на) Tyrese, по-късно ритната топка на Aaron Nesmith, която не беше ритна топка. Можете ясно да видите това на повторенията “, добави Търнър. „ Така че е тъпо, само че не можем да се сложим в това състояние. “
___
AP NBA: https://apnews.com/hub/nba